Nu blir det att vandra

Dagen har gått helt okej. Tränade i 2 timmar varav 30 min styrka, kändes ordentligt. Kom hem åt en ceasarsallad och ska nu ut på en lite prommenix och hyra film! Det blir bara 2 km fram och tillbaka, men ändå, bättre än bil ;)
Igår var det fail från min sida.. Både sånt där indiskt bröd fullproppat med kcal plus choklad!! Kommer inte ens ihåg sist jag åt choklad! Men så gör jag det.. Jag är så rädd att jag inte ska väga mindre än 70 kg på tisdag.. Vi ska ut på måndagen med tror jag, fira min födelsedag.. Men ingen tårta iaf! Här ska det bli smalt som bara den. Jag vill kunna se mina revben och mina höftben när jag står upp.. I don't! Men flickor (och kanske nån pojke) ha en fin kväll och faila inte, tänk på vad ni (vi) strävar efter! Kom igen nu!! Puss på er goingar!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0