Hårdare diet

Nu har jag gjort upp ett mat schema för den kommande veckan. Ska hålla mig strikt till den!! Och enligt Top Hälsa ska jag då kunna gå ner 6 kg på 3 veckor. Så mycket förväntar jag mig inte. Men jag ska ge den en vecka se hur det känns och sen får vi se ;) Men räknar självklart fortfarande kcal men det här ska stabilisera min hormonbalans och öka ämnesomsättning och sådant. Hade en jätte bra födelsedag förresten. För mycket mat, men 1 dag om året när mamma hade ansträngt sig så.. Det blir bra det här, det måste det blir. Finns inget annat än smal i sommar!

Kommentarer
Postat av: lisa

hur såg den dieten ut tro:)?

2010-05-04 @ 15:22:11
URL: http://tjatommat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0