Arrrrgh!

Jag är så less på mig själv, vet inte vad jag leker för lek. Tror att jag ska klara av att bli smal? Jag har försökt i 2 år, om jag bara klarat av att gå ner till 65 kg vafan tror jag att jag skulle klara att gå ner till 55 kg? Är jag dum på något sätt, vad tror jag? Jag är slö och lat och gymmar aldrig, tränar lagsport 3-4 gånger i veckan, men det är inte samma sak.. Jag vräker i mig mat, så jag har ont i magen (som nu, fan avd det värker..) och ändå tror jag att vågen ska visa mindre än 70 nån gång snart ju. Var är jag ifrån? Planeten Idiot? Jag orkar inte med, mina förväntningar i relation med min ansträning. Jag försöker knappt. Kan jag ge mig, jag är en jävla tönt som ens tror på mig själv.. Från om med nu max 1000 kcal/dag. Och så måste jag börja gymma, inga ursäkter fan ditt tjocka, feta, slöa äckel ursäkt till tjej!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har också problem att komma under 70-strecket! Det är som någon slags magisk gräns som inte kan passeras..

Jag startade en utmaning denna veckan, som du kanske vill hänga på? Träning (Gym, spinning, bodypump eller indoor walking för mig) MINST 3 gånger i veckan i sex veckor.

Jag har ett litet schema på kylen där jag kryssar för de olika veckornas träningspass - vilket gör mig lite extra peppad!

Tanken med det hela är att om jag klarar detta i sex veckor så kommer det troligtvis inte vara så svårt att fortsätta sedan heller då det blivit lite av en vana!

2010-05-08 @ 22:20:14
URL: http://lunah.blogg.se/
Postat av: lisa

det är inte så att du äter för lite då???

2010-05-10 @ 16:02:14
URL: http://tjatommat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0