Det är så lätt att skriva, inte lika lätt att klara

Jag vägde mig idag, jag vet att jag inte skulle men var tvungen. -0,1 kg. 72,8 kg. Visst det är inte mycket. Men det blir ändå -0,7kg/ vecka. Och nu har jag inte tränat något så nu när jag kommer ligga i kan jag väl räkna med -1kg i veckan. Visst inte jätte mycket, men jag får inte gå ner för mycket för snabbt.
1. För att jag inte tror jag kommer kunna hålla min vikt då och då kommer jag bara bli helt förtvivlad.
2. För att mamma och mina kompisar kommer märka och mamma kommer bli orolig.
Men framförallt för att jag vill kunna hålla vikten. Därför sakta men stadigt neråt. Då kan jag nå 65 kg till 15:e April. Det är ju rätt snart. Och jag hinner väga 69 kg till 28:e Mars. Och till 20:e Maj 60 kg. Och om jag skulle klara av det till 55kg så borde jag enligt den här modellen väga det till 24:e Juni.

Men det här är bara om jag klarar -1kg/vecka. Ska verkligen försöka, för det går ändå rätt snabbt, hinner nå mitt del mål innan min födelsedag och min första målvikt innan skolavslutningen. Och sen min drömmålvikt innan juli!

Hopaps jag klarar det här nu!! Blir alltid nervös av tidsgränser för jag misslyckas nästan alltid. Men kanske inte den här gången?

Kommentarer
Postat av: cherry

sv: i läppen :)



Jag tror på dig, bara att keep on fighting :)

2010-03-04 @ 15:27:16
URL: http://icecherry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0