Yes nu kör vi igen!

Jag känner mig så stressad.. Sommaren börjar om drygt 3 månader.. Måste tappa minst 8 kg tills dess. Från 73 till 65. Men seriöst, nu är det andra bullar. Inga bullar! Haha, nej men godisförbudet går bra, VV med. Men vill se snabbare resultat ju! Jag menar 8 kg på 3 månader. 3x4=12 veckor. 8/12=0,66. Alltså drygt ett halvt kg minus i veckan. Det borde ju gå? Ska börja promenera till skolan varje dag, fast det är kallt. Det blir ju 40 minuters promenad tur och retur, varje dag. Plus träning 3-4 ggr i veckan. Och så ska jag ta trappor istället för hiss, och sen får jag köra lite youtube träning här hemma. Varje kväll 30 minuter? Det låter väl prima ballerina. Och sen lite yoga och gym nu och då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0