Down Down Down

Känner mig så äcklig. Sitter i soffan och har precis ätit pizza. Inte en bit eller två, utan en hel calzone! Jag vet inte vad som flög i mig.. Borde ju tagit en cesarsallad. Jag gillar ju inte sallad så då hade det bara blivit lite kyckling. Åh, jävla äckel idiot som inte ens kan kontrollera mina matintag. Vad är problemet? Jag måste verkligen börja gå ner nu, måste börja träna. Ska nog gymma imorgon, eller nej jag ska! Ska träna, inte nog. Nu jävlar, jag kan ju inte sitta på arslet äta pizza och tro att något mirakel ska inträffa. Jag har här och nu förbud mot all snabbmat! Blir jag hungrig om jag är på stan blir det frukt, ett äpple och vatten. Det mättar ju, man slipper suget. Har i princip haft det, inte ätit sån skit på jävligt länge. Men eftersom jag inte klarar mig utan regler så får jag förbjuda mig själv från allt vad pizza och donken heter! På allvar!

Från och med imorgon ska jag köra på det här ungefära matschemat varje dag.

  • FRUKOST: Yoghurt, kan bli grova smörgåsar ibland i farten.
  • MELLIS: Frukt
  • LUNCH: Halva portsionen!
  • MELLIS: Smoothie
  • MIDDAG: Halva portsionen!
Lunch och middag kan jag oftast inte styra speciellt mycket över, därav HALVA portsionen, max!
Nu blir det ändring. Men fortsätter med VV, så min mamma inte får för sig något..

Kommentarer
Postat av: s

you can do it girl! ny månad idag ju, fresh start! hur lång är du? :) kraam!

2010-03-01 @ 07:45:24
URL: http://nastylittlesecrets.blogg.se/
Postat av: evelina

sv: ååh vad gullig du är babe<3 Klart det är din tur- måste med gå ner maaaassa till, är långt ifrån nöjd med det börjar se bättre ut iaf;);)

Det var helt olika, ibland kunde jag bara äta 30-60st ungefär en apelsin då jag inte alls hade ngn matlust, sen annars runt högst 300kcal. Men var tredje dag så måste jag erkänna att jag hetsät (oftast då pizza, godis,mcdonalds) å annan skit- Sen är jag glad för jag har när jag hade svacka (ätit normalt) men ändå fortsatt gått ner då blev jag glad att jag inte gick upp igen bara för jag åt mer kcal. Det jag kan säga är att jag har under hela tiden bara druckit vatten,eller cola light (pepsi max) även när jag haft svacka- inget annat! (innan älskade jag mjölk,juice) sen har jag heller inte ätit makaroner, risa, potatis. Men annars är det inget jag kan komma på speciellt mer;) bara fråga ha en toppen dag tjejen<3

2010-03-01 @ 11:30:33
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/
Postat av: cherry

sv: Tack så mycket gulle :)!

2010-03-01 @ 16:18:55
URL: http://icecherry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0