varför blev hon fet?

Har räknat på frukost lunch och middag, fast jag inte ätit middagen än.. Men det blir max 1064 kcal. Det känns bra.
Enligt viktklubb.se ska jag äta 1371 kcal/dag om jag vill gå ner 8,2 kg (förut var det 10 kg). Gör jag det, kan jag väga 61 kg 7 juli. Sen ska jag ju ner mer. Men jag får ett bmi på mindre än 20 och det får man inte ha på viktklubb.. haha men jag vill verkligen väga 55 kg. Satt och kollade på massa bilder på kändisar och Mischa Barton är 176 cm och väger 53 kg på typ den här bilden. Perfekt!! Sen började hon äta och blev fet, men what ever och var så vacker!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hon var så himla snygg innan! Men ibland tycker jag att hon ser fantastisk ut nu med, beroende på vad det är för bilder de tagit.. Hon har dock gått upp i vikt på de tråkigaste ställena som över lår och rumpa. Men om hon hade lärt sig att klä sig rätt för den kroppstypen så skulle hon definitivt se bra ut fortfarande!

2010-04-29 @ 07:33:46
URL: http://lunah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0