Sommar 2010

Helt okej dag, 2 timmars träning. 1162 kcal blev matintaget, jag räknar aldrig bort träning och vardagsmotion för då skulle jag säkert smälla i mig mer!! Men nu blir det fart här. Jag ska vara så stört snygg på skolavslutning!! Längtar nästan!
Valborg imorgon med, men det blir ingen alkohol för mig, för mycket kcal. Men ska ut och äta med massa vänner på kvällen så det får inte bli för mycket mat på dagen. Ska nog prommenera till restaurangen med, det är typ 6 km. Det blir nog bra ska ni se!
i sommar, i sommar, i sommar!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Gud vad jag bara älskar din positiva attityd!!!

Fan du är grym!

2010-04-30 @ 07:52:33
URL: http://tjatommat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0