Puss!!

Idag har gått helt ok, ligger på dryga 500 kcal innan middagen. Tyvärr blir det panerad fisk.. Fisk bra, men paneringen är skit! Men kan ju skrapa bort det så gott det går :D
Måste bara säga att jag blir så glad för varje kommentar! Så fort jag loggar in och ser att nån har skrivit nått lyser hela jag upp! Känner mig inte så ensam, folk som förstår och inte klankar ner. Folk som stöttar. Ni är helt toppen!! Känns verkligen underbart att först läsa fina, peppande ord från er och sen få läsa era härliga bloggar! Blir så taggad! Ibland skäms jag lite, för ni är så jävla duktiga, men jag vet ju att jag försöker mitt bästa iaf. Man ska inte tävla med andra, utan med sig själv! Om ni förstår vad jag menar ;) Och det är ljust ute, jag känner mig glad och vet att snart kommer jag känna mig smal med! Lovley! Puss puss puuuuuuuss på er underbarlingar!

Kommentarer
Postat av: fruit

sv; den här sommaren är mer än vår!!! :)



kram

2010-04-20 @ 18:56:14
URL: http://onlyfruits.blogg.se/
Postat av: SmalSnart

Sv: jag är 1,64 :( hade väll varit mer okej att väga så mycket om jag var väldigt mycket längre.. men så är det inte :(

Vi kan ju stötta varandra, tillsammans klarar vi det :) ser att du redan klarat att gå ner väldigt mycket, bra jobbat!

Hur lång är du själv? :)

2010-04-20 @ 20:52:48
URL: http://smalsnart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0