Inhandlat

Jag har varit så duktigt och handlat lite smått och gott hem!
  • Kung Markatta Rågbröd, det har "bara" 180 kcal per 100g, det lägsta jag hittade. Till och med lägre än Polar extrem, plus att det är grovt bröd så man står sig längre!! 129 kcal per skiva, det är en sån där avlång macka ni vet.
  • Light leverpastej, för att ha lite omväxling från kalkon.
  • Till leverpastejen behövdes självklart gurka.
  • Riskakor med ostsmak, godaste smaken! Och ingen har väl missat att dom bara har 40-43 kcal per kaka. Toppen snacks!
  • Morötter. Jag älskar rårivna morötter med massor av citron. Tar man 2 stora eller 3 mindre morötter plus citron blir det ca 40 kcal om jag inte missminner mig.. Jätte bra som mellis
  • Citron, ja för att kunna gör det ovan
Nu ska jag ta en skål morötter och 1 riskaka! Mums 80 kcal :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0