Glatt överraskad!

Igår failade jag så hårt! Det var tårta (inte mycket, men ändå!) och lite godis och massa läsk+alkohol!! Usch fy blä! Mådde så dåligt! Men idag jag betydligt mycket bättre! Älskar helger med tanke på att man kan sova så länge så försvinner ju frukost helt och hållet! Åt inget förän 2-halv 3 och sen bara en halv portion middag och till kvällsmat en liten yoghurt. Så vägde jag mig också. Såg mina dallriga lår i spegelen och var tvungen att straffa mig själv, genom att väga mig på kvällen.. Men jag blev mycket glatt överraskad! Här trodde jag att jag skulle väga 74 kg eller liknande, eftersom sist jag vägde mig på kvällen (nu nån gång i veckan) så vägde jag 73,5 kg. Men idag vägde jag 72,0kg på kvällen!!! Ska så väga mig i morgon på morgonen! :D Så glad även om jag fortfarande äcklas av det höga talet. 55 kg är ju min drömvikt som jag nämnt för länge sen. Men det här är ett steg på vägen! Dessutom ska jag hämta mina Fat Burns i morgon så då kommer förhoppingsvis min viktminskning gå ännu snabbare!! Jag är så glad, för snart är jag smal, snart snart snaaaart!
Lite stora lår högst upp, men annars så fin, blond, solbränd och så sommrig!

Kommentarer
Postat av: cookiedoough

Sv; eller hur! det bara skadar, förstör och innehåller massa skit!

2010-04-17 @ 23:32:39
URL: http://cookiedoough.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0