fuck middag..

Idag gick sådär.. Jag vet att jag satte min maxbudget på 1200, men det känns ändå väldigt jobbigt när jag hamnar över 1000.. Och ja, jag vet 1000 är skit mycket, men aa.. Middagen fuckade upp allt. Åt 2 portioner, fan! Hade ju lovat mig själv att inte göra det, men fan så fort jag inte får fixa maten själv så funkar det inte..
Hämtade i alla fall mina Fat Burns idag! Var krångel med leget när jag hämtade ut dom, men till slut så! Hoppas dom hjälper, inte lång tid kvar nu! Tagg tagg taaaaaagg!! Men nu måste jag plugga.. Undra hur mycket kcal jag bränner då ;) haha

Kommentarer
Postat av: cherry

sv: Ja försöka så gott det går :) Jaha okej, ja verkligen!! jag fick hem såna förra veckan och dom hjälpte bra på mig! men var noga med att dricka mycket vatten varje gång du sväljer en för jag fick jätte mycket huvudvärk i början för att jag inte drack tillräckligt :/ stay strong :)<3

2010-04-19 @ 20:47:58
URL: http://icecherry.blogg.se/
Postat av: fruit

sämst att man jämt ska lova sej själv och allt känns så bra just när man lovar. Men sen, sen sabbar man allt...



bara ta nya tag! kanske ska man sluta lova och bara tänka ?(:



puss

2010-04-19 @ 23:31:44
URL: http://onlyfruits.blogg.se/
Postat av: sara

jag har läst att om man äter mindre än 1200kcal så minskar förbränningen med 45% så det kanske är bättre att äta 12000kcal istället, svårt att säga:/

2010-04-22 @ 18:19:17
URL: http://basicstep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0