Skit

Jag vet inte vad jag gör. Jag ränkar inte ens kalorier. Jag vet att jag mådde dåligt sist, men jag vägde det minsta jag vägt på år också. Jag ska ju göra det hälsosamare den här gången. Men jag vet inte, kan någon snälla hjälpa mig in på rätt spår. Att hälsosamt bli smal. Jag kan inte ens njuta av goda saker längre, även om jag då inte överstiger 1000 kcal, det känns bara fel. Men jag älsakr det, matlagning och bakning, det är min passion. Men jag kan inte både bli smal och baka gott.. Det är inte samma sak att inte smaka, det går inte att utvecklas då.. Men aah jag får damp på allt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://iform.se/kost/fragor-om-kost/hur-gar-jag-ner-i-vikt-pa-ett-halsosamt-satt

2009-10-31 @ 23:29:23
Postat av: Anonym

ät 1500-1800 kcal om dagen och träna så kmr du gå ner i vikt.

2009-11-01 @ 16:25:27
Postat av: Steffi

Asså jag gick ner 2 kilo, på 3 veckor av att bara äta mindre portioner och äta sakta. Då hinner man känna att man blir mätt. Jag åt fortfarande godis och liknande, man kan alltså unna sig goda saker.

2009-11-02 @ 00:09:47
URL: http://steppix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0