sämsta första dagen

Dagen i kcal.

Frukost: Lätt citron yoghurt med hallon, ca 140 kcal
Lunch: 1 mozzarella parma smörgås, ca 320 kcal
Middag: 2 port mannagryn ca 250 kcal
Annat: 1 äpple ca 150 kcal (!), 1 bägare yoghurt glass 129 kcal. Cola Light ca 5 kcal?

Summa: 994 kcal.

Jag vet helt stört mycket. Lunchen förstörde allt! Och middagen, borde bara tagit en portsion. Idiot! Aja, höll mig iaf precis under 1000. Men det känns ändå inte okej... Men jag ska rensa kylskåpet och skafferiet och gå och köpa massa bra saker. Blir lättare då än när man bara ha skit hemma.

Började träna på min crosstrainer idag, visste inte hur jobbigt det skulle vara. Tänkte köra 30 min varje dag, men jag får börja lite försiktigt. Bara den här veckan nästa vecka blir det 30 min, varje dag (som jag inte har träning). Men jag skämms verkligen för mitt mat intag idag. Fy fan. Imorgon ska bli bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0