panerad smalhet

Det går nte bra överhuvud taget. Ska börja skriva igen, för när jag skrev helt öppet min vikt och allt jag åt så åt jag mindre för att jag inte ksulle behöva skämmas. Nu vet ingen hur mycket jag äter, inte bra. Vägde 67,9 kg innan middagen. Ska ta tag i allt seriöst! Inte imorgon eller nån annan dag bara så där, utan nu planerar jag. På måndag. Ska väga mig, ta alla mått och sånt på Söndag, så ska jag regelbundet hålla matdagbok, och skriva här varje dag från och med måndag. Jag har nästan 11 veckor på mig från och med måndag att bli av med 8 kg. 75 dagar.  Det är ungefär 0,73 kg per vecka, ska väll inte vara så svårt. Med min nya crosstrainer och allt (träningsmaskin). Den 12 juni ska jag max väga 60 kg, gärna mindre! Men jag ska ha ett rimligt mål så jag inte misslyckas, vet inte om jag orkar med det en gång till. Jag är nämligen helt skizzo i huvudet just nu, skit jobbigt. Ibland låter det så här "jag ska bli smaaaal, jag är så äcklig feeet kan inte är blää bajs" Ibland är det så här " jag ahr alltid varit mullig kommer alltid vara det acceptera, vissa killar/tjejer gillar det" Orka! Ska inte få anorexia ska inte stanna fet. Ska bli smal, med kontroll! Måndag den 30:e då kör vi, seriöst nu skämtar inte. Ska rensa kylskår, frys och skafferi, ska prata med mamma att jag ska bli nyttig etc etc. Nu fan! SÅ JÄVLA TAGGAD!

Kommentarer
Postat av: Miss Piggie

Lycka till sötnos <3

2009-03-24 @ 22:32:01
URL: http://misspiggie.blogg.se/
Postat av: Anonym

du kommer klara det! kämpa på <3

2009-03-25 @ 14:41:31
URL: http://odliko.blogg.se/
Postat av: Mysan

Du kommer fixa det här super lätt!!! jag tror på dig.



och vart har du köpt crosstrainerna om jag får fråga? och hur mycket kostade den?

2009-03-25 @ 21:46:57
URL: http://thinftw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0