jag längtar

Vill verkligen väga mig, har ju varit bortrest med laget i typ en vecka, maten gick åt helvete, jag skojar inte. Men nu när jag är hemma ska jag få fason på fläsket!!! Kollade på min gamla matdagbok, fattar inte att jag åt så lite.. Underbart, kunde jag göra det förut kan jag göra det igen! Wunderbart, längtar tills jag är smal! Till Jul ska jag väga 60 kg, då har jag tid på mig, så jag vet att det är ett mål jag kan klara utan att fucka up träningen eller skolan eller allt annat. Det är nästan 5 månader borde hinna innan dess, men 24 december är utgångsdatum för tjocka jag! Läääängtar! Då kan jag önska mig jeans i julklapp. Får ju inte köpa det förän jag väger 60 kg. Men min drömvikt är typ mellan 55-57 kg! Ska bli kul att vara smal, tänk vad mycket jag kan göra. Kan bada på sommaren, till skillnad från den här sommaren..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0