Jag fuskar mellan dieter..

Har precis tränat i 4 timmar, jävligt jobbigt!

Nu är jag sådär i mellan dieter, slutat med GI och börjar räkna imorgon. När jag gör det får jag på nått sett för mig att det jag smäller i mig då inte räknas, bara för att jag inte bryter mot något. Men jag menar 1/4 dels ben&jerry är 1/4 dels ben&jerry. Vet inte varför jag åt det. Idiot! Aja, från och med i morgon, regler och räkning. Ska bli så skönt på nått sätt. Att ha kontroll igen. Har inte det på samma sätt med GI. Ska ta alla mått och shit nu, lägger in det ikväll eller imorgon! Sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Spoon

Dom mått jag har är uträknade av mig själv vilket innebär att dom är mycket mer trovärdiga än om nån tidning skulle ha sagt det. Du kan få några:



Rihanna har 57 cm runt låret där det är som tjockast.



Britney har 56 cm.



Paris Hilton har 40 cm.



Det kan skilja möjligtvis 0,5 cm åt ena eller andra hållet men jag har försökt att göra det så noga som möjligt.



Nelly Furtado har över 60 cm där det är som tjockast. Men där har jag inget exakt mått.



Vet du vad du har?

2009-07-20 @ 19:16:23
Postat av: Yumi

paris hilton 40 cm? :O värsta smalt, vill oxå ha!

2009-07-23 @ 10:07:56
URL: http://fakeidentity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0