träning

För att fråga på ganska många kommentarer: Ja, jag tränar, 3 gånger i veckan: 2 timmar 2 timmar och 3 timmar. Har förut testat hälsosamma dieter så som GI, det fungerar till en gräns där jag får nog av att inte kunna äta vad jag vill, nu kan jag äta vad jag vill även om jag äter lite och går ner mycket snabbare så här. Jag kan klara det! Håller också på att spara pengar till en Crosstrainer som jag kan ha hemma framför tv:n. Hinner inte gymma eller pilates eller nått pga min aktivitet, plugg och sen vill jag ha liiiiiite fritid, därför vore det perfekt att ha en crosstrainer hemma, då tränar man ju över och underkropp samtidigt. Och jag joggar inte, klarar det inte speciellt inte på vintern. 1000 kr kvar sen har jag min crosstrainer och då ska jag träna varje dag, även om det bara blir lite! Jag är sjukt peppad!

Kommentarer
Postat av: Miss Piggie

Heja heja! Det låter som en bra idé tycker jag! Och oj vad många kommentarer det känns som att jag har skickat nu xD

2009-01-08 @ 14:03:15
URL: http://misspiggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0