sex och sånt

Tänkte prata lite om mig själv och min sexualitet och så. Jag vet inte men jag kan möjligtvis vara bi. Men jag vet inte, det är inget jag säger öppet verkligen inte ingen vet. Och ni vet ju inte vem jag är så det gör inget :) Jag vill okcså köpa en dildo, så jag kan "spräcka" mig själv innan jag blir av med oskulden, så det inte gör så ont. Eller vad tror ni? Sen vill jag också verkligen ha sex nu. Men jag vill att försat gången ska vara med nån jag verkligen älskar och är stört kär i och som känner likadant för mig (om det är möjigt) Men sen har jag en kille som jag känner som jag vet vill ha sex med mig, vi skulle kunna vara kk. Men jag vet inte. Jag känner mig nästan skizzo. Vill men vill inte. Är det konstigt att jag är 15 år och aldrig har gjort nått annat än att strula. Jag vet inte men jag känner mig så barnslig. För jag är en väldigt sexuell person. Jag tycker bara att det är jobbigt att säga om jag tycker nån är söt eller what ever, för den personen kanske tycker jag är jätte äcklig och då blir det ju jobbigt. Så alla är bara fula, säger jag iaf. Önskar att jag vore mer säker på mig själ, hoppas jag blir det sen när jag är smal.. Behövde bara säga det.

Kommentarer
Postat av: Jessica

De dilemman du beskriver är så typiskt Sverige... Vad är felet med att vänta?? Varför är sex något som folk tycker är så oviktigt att de inte bryr sig om det speciella med det!? Du är 15, när jag var 15 tänkte jag verkligen inte i de banorna och det är ingen 40-årig gammal tant som skriver här - jag är 18 år. Jag har pojkvän sedan snart 2 år tillbaka och jag har inte legat med någon än. Sex är något vackert som man inte ska leka med, strula runt med. Och kk?? Vad sjutton tänker du med??

2009-01-07 @ 21:15:01
Postat av: Jessica

De dilemman du beskriver är så typiskt Sverige... Vad är felet med att vänta?? Varför är sex något som folk tycker är så oviktigt att de inte bryr sig om det speciella med det!? Du är 15, när jag var 15 tänkte jag verkligen inte i de banorna och det är ingen 40-årig gammal tant som skriver här - jag är 18 år. Jag har pojkvän sedan snart 2 år tillbaka och jag har inte legat med någon än. Sex är något vackert som man inte ska leka med, strula runt med. Och kk?? Vad sjutton tänker du med??

2009-01-07 @ 21:15:44
Postat av: Angelica

hej hej!



Måste bara fråga om du tränar nånting?...skitjobbigt att du mår dåligt över dig själv när du är så ung! För det är ganska enkelt....träna regelbundet och ät små/normala/ portioner. Unna dig precis vad du vill en dag i veckan det hjälper!

Och skippa naturdieter och andra "bantningsgrejer" samt lightläsk...det är inte bra!



Vad gäller sexet så är det absolut inte konstigt att du inte gjort mer än "strulat" som 15-åring...alla är olika. Du vet nog vad du vill när det väl gäller.

2009-01-07 @ 21:19:48
URL: http://elidasofie.blogg.se/
Postat av: Sandra

tycker absolut att du ska göra som du känner är rätt för dig. att vänta tills man hittar någon man älskar och göra det hela speciellt måste vara en underbar känsla. när jag var 15 ville jag inget hellre än att bli av med oskulden, det blev som en stress för att alla mina kompisar hade sex utom ja.



De sluta med att ja förlora oskulden på fyllan till en kille ja inte kände och mådde skit dåligt efter de. när jag sedan träffa min pojvän ett år senare (vi har vart tillsammans i 3 år) så ångrade jag min verkligen och gör förtfarande!

2009-01-08 @ 13:41:04
Postat av: Miss Piggie

Du är inte ett dugg konstig som bara strulat lite som 15åring, jag fick min första kyss när jag var 16!

Jag är kanske lite konstig men jag tycker inte att man måste vara störtkär i den person man förlorar oskulden med, jag var det men det var mest av en slump känns det som, personligen tycker jag att man kan få knulla med precis vem som helst, så länge det känns bra. Pojkvän, kompis eller främling - så länge båda är med på vad som gäller så är det allt som räknas. Om du känner att du vill bli av med oskulden med just den här killen så go for it! Men annars tycker jag att du borde vänta på "rätt" person...

När det kommer till dildon så tycker jag att det låter som en bra idé. Inte nödvändigtvis för att minska smärtan, det är en del av upplevelsen ( ;) ) men för att det är mycket lättare att få bra sex när man vet vad man gillar och dildon kan säkert hjälpa på traven - Mr Rabbit är alltid varmt rekomenderad!

2009-01-08 @ 14:01:55
URL: http://misspiggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0