jag vill ha allt

Jag har konstiga känslor just nu. Jag har ätit massor idag. 1skål yogurt med jordgubbar, 2 smörgåsar med skinka, 3 mozzarella sticks, läsk, 1 citron muffin med chokladglasyr. Det är kanske inte jätte mycket, det landar på ca 860 kcal. Men jag vet inte varför jag bakade massa muffins. Så korkat! Jag ville mest bara baka inte äta men sen måste jag ju smaka minst 1 så nu har vi både chokladkaka och citronmuffins hemma, känns inte bra. Kan ju inte gärna slänga allt, mamma tycker redan att jag inte ska gå ner mer i vikt och hon gillar inte att jag inte äter middag, ska jag börja slänga massa mat då? Faan jag är så korkad! Har tänkt att när jag vill frossa som jag ville ikväll så kna jag göra det och sen spy upp det. Så kan jag lura mamma att jag äter och sen bara spy upp det. Hur farligt kan det vara? Har försökt spy förut, men det gick inte. Men jag har hört att när man väll spytt nån gång så går det lättare sen. Kan ju äta skit mycketoch dricka massa och sen spy upp det? Eller är det dumt? Jag vill så gärna ha lökringar, pommes frites, cheesburgaare, pizza, maccaroni and cheese, tårta, chokladbollar alllllllllt! Fyfan vad jag hatar att ha konstig ämnes omsättning, jag är lixom naturligt tjock. Orka!

Kommentarer
Postat av: Steppix

Seriöst, det där är bara patetiskt. Om du har riktiga ätstörningar så skryter man inte om det. Och om du vill spy upp mat, och säger det, är du en jävla attentionwhore. Fy fan säger jag bara. Tänk på dom som faktiskt har anorexia/bulemi eller någon annan ätstörning, är det roligt eller? Sluta snacka massa skit.

2009-01-08 @ 22:23:28
URL: http://Steppix.devote.se
Postat av: Viktoria

Vad fan snackar du om? det handlar inte om skum ämnesomsättning. det e bara vanligt jävla sug. Det får alla. Spy inte. Är du så svag att du inte kan stå emot suget, då får du ju stå för det om behålla maten i kroppen. Va inte dum

2009-01-09 @ 16:45:28
URL: http://mittsmalaliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha tack så mycket ^^



Men att spy är inte bra. Det är grymt frestande, tro mig jag vet. Men det är beroendeframkallande, lätt avslöjat och förstör verkligen din kropp - både magsäck, hals och tänder (fingrarna också om det är de du tänkt att använda)!

Bättre att försöka kontrollera ditt matintag och går det över styr så får du acceptera, eller tänka att du ätit för 2-3 dagar istället. Inte det enklaste men lätt mycket bättre än att börja spy!

2009-01-09 @ 19:55:27
Postat av: Miss PIggie

Oh, den senaste kommentaren var min ^^;

2009-01-09 @ 19:56:03
URL: http://misspiggie.blogg.se/
Postat av: fröken violett

det går faktiskt att ha "skum" ämnesomsättning. visste du det? jag menar alltså inte att du sedan födsel haft för hög elelr för låg utan du kan även skaffa en för låg ämnesomsättning.

2009-02-22 @ 16:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0