hungerdämpande?

Imorse vägde jag 66.7. Har gått upp 400 gram fast jag åt jätte lite kalorier ida, för att vara mig. Fattar inte. Hoppas det var för att mitt hår fortfarande var lite fuktigt. men det lär ju inte väga 400 gram. Jag fattar inte. Bläääääääääääääääää. Bajs, jag kommer aldrig till min första mål vikt, fucking 65 kg, vad är det för fel med mig? Kan jag inte väga 65 kg? Baaaaaaaaaaaajjjjjjjjjsssssssssss! Jag orkar inte! Bort sepe fett!

Gick förbi apoteket och letade efter hungerdämpande, hittade inget. Hittade däremot Liposol. Typ aptirts däpande och sötsugs dämpande. Tror ni det kan vara nått? Annars vet ni nått hungerdämpande? Och var kan man köpa det? :) Ska bli smaaaal:)

Kommentarer
Postat av: Lona

du ska inte stirra dig blint på vågen!

ta istället å träna (:

och då ser du resultat med !

2009-01-12 @ 19:37:46
URL: http://lonatrogen.blogg.se/
Postat av: malin

Ät riktig frukost, lunch och middag - lagad mat, typ husmanskost. Motionera. Småät inte typ popcorn, chokladpudding och dyligt mellan målen. Då kommer du gå ner i vikt och samtidigt må bra.

2009-01-24 @ 23:15:37
URL: http://stickdinidiot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0