HJÄLP!

Det värsta är inte att gå runt och vara hungrig. Det värsta är att suget jag har. Jag vill mer chokladpudding när jag har tagigt en liten skål motsvarande 30 kcal. Jag vill ha mer chokladkaka när jag tagit en bit (160 kcal) Jag vill ha en skål yogurt med jordgubbar. Jag hade klarat mig bra innan jag kom hem. 390 kcal. Sen kom jag hem, hem dit all mat och allt gott finns nu ligger det på 804 kcal. Och jag vill ha en skål yogurt med jordgubbar. Det går inte. Livet är så jävla orättvist. Jag orkar inte.

Vad ska jag göra? Vad gör ni när ni har det här suget? Hjälp mig snälla! Jag kraschar!

Kommentarer
Postat av: TOOVE'

okejokej

2009-01-07 @ 19:35:47
URL: http://toveap.blogg.se/
Postat av: Suzy

När du känner det suget, så gör så här;

Ordna dig en kopp med grön te! :)

Jeg dricker det hela tiden. Til morgonen, middag, när jag är rastlös, har tråkigt, är hungrig etc.

Det är jättesunt, och mättar jättemycket ;)

Den var en del av en diet jag hade nu i vintras, och är anbefalt!

Lycka til ;D

2009-01-07 @ 21:17:37
URL: http://Suzy.ipublish.no
Postat av: Miss Piggie

Jag fixade fram ett beroende för att hjälpa mot suget: Läkerol - de små tabletterna innehåller ~1 kalori styck och du får i dig ungefär 24 av ett helt paket. Sug ordentligt på dem så brukar åtminstone mitt sug dämpas och de finns i massa smaker!

(Läkerol split säljs i påsar och har två smaker i varje tablett, smultron/mint är min favorit)

2009-01-08 @ 13:55:38
URL: http://misspiggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0