förlåt om någon tog illa upp men...

Jag förstår om nån bilr upprörd över det jag sa igår, men jag skryter inte eftersom jag skriver anonymt skulle aldrig säga till nån jag kände, jag har den här bloggen så jag kan få ut allt som är i mitt huvud, jag har ingen ätstörning är bara lite fixerad vid att bli smal. Men jag vill inte ha uppmärksamhet, jag vill ha nån att prata med bara få söga allt jag känner, tänker, vill. Jag har ingen i mitt liv jag kan prata med, och jag har många tankar, som dom flesta tonåringar därför kommer jag skriva allt jag känner. Jag behöver få ut det, men ni behöver inte klanka ner på mig för det. Och jag har dålig ämnesomsättning. Jag har som sagt provat fler olika dieter, varit jätte hälsosam, varit hos dietister och jag har dålig ämnesomsättning. Det är något jag vet, sen vet jag också att jag har ett starkt sötsug. Jag vet skillnaden. Jag är inte dum. Jag känner mig bara jävligt ensam och det här med bloggen har hjälpt tills ni som läser mina tankar börja klanka ner på dom, visst tyck att det är en dum ide men kom inte och säg att jag är en attensionhoe eller vad du sa. Det är inte rätt, jag skriver inte något för att få nån annan illa till mods, jags kriver precis det jag tänker, saker ingen vet om mig, det är jobbigt även om jag är anonym, det är jobbigt men skönt. Jag har lixom inte alla tankar i huvet så snälla, tyck vad ni vill om vad jag gör men var inte så personligt nedklankande. Snälla.

Kommentarer
Postat av: Steppix

Men om du säger som du sa, så kränker du ju på dom som har ätstörningar. Vad hjälper det dig om du spyr upp det? Om du behöver någon att snacka med, gå till en psykolog.

2009-01-10 @ 17:22:34
URL: http://Steppix.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0