det hade kunnat gå bra...

Idag kunde ha varit en bra dag.

Frukost: 2 smörgåsar med skinka (130)
Lunch: lite soppa och tre pyttesmå frallor med ost (ca 250)
Fika: en chai latte,mellan stor (ca 300)
Middag: en citronmuffin (knappt 200)
Kvällsmat: Te med sockerersättning (1)

Totalt: ca 881 kcal

Hade jag skitit i chai latten som typ bara består av kalorier och tagit en cola light istället hade jag ju legat på typ 582 istället, då hade jag kunnat ta lite soppa eller chokladpudding nu, för jag är hungrig. Men jag tänker inte 881 räcker verkligen. Har ju äntligen börjat gå ner långsamt igen, men det går så segt. Men imorgon kommer bli en toppen dag. Träna i 3 timmar och inte äta nått på mer än 5 timmar. Bara frukost och middag. Och massa träning, det är toppen. Nu jävlar 66 kg asså på söndag ska jag ligga nånstans mellan 66,9-66,0 Jag bryr mig inte så mycket var på 66 men det ska jävlar så 66 på vågen. Fy fan!

Kommentarer
Postat av: amber

det är så mycket e-produkter, skit och konstgjorda saker i light-läsk så i längden tjänar du ett par kilo + fin hy på att dricka vanlig läsk, du vill väl inte bara vara smal i sommar?

2009-01-10 @ 20:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0