nu fan

Sorry att jag inte skrivit på så länge, men allt går skit, skolan går skit, maten går skit och jag mår skit. Men jag lovar att så fort min crosstrainer kommer ska jag träna maniskt och äta lite och bra.  Eller iallafall lite, kalorier. Jag har lovat mig själv att när crosstrainern kommit ska jag vara på den hela tiden jag kollar på tv om jag gått upp ur sängen och innan jag gått och laggt mig. Allt där imellan ska jag träna. Kan jag sitta i soffan och kolla på tv kan jag vara på min crosstrainer. Jag är sjukt peppad! För jag ska inte bara väga 60 kg jag ska också ha en SNYGG kropp, vara nöjd med fett klumpen till kropp. Nu jävlar. Ska också börja  äta halva portionen jag har framför mig när det gäller, lunch och middag till att börja med. Speciellt middag. För att krympa magen. Men det får inte påverka mina betyg! På riktigt! Topp betyg! Topp kropp! Topp känsla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0