I'm back

Maten går åt helvete. Har haft en jävla svacka. Ska fan ta och skärpa mig. Jag har ätit max, pizza, kakor och glass. Jag skäms! Som fan! Åt ett helt Ben & Jerrys paket idag. Men det var droppen. Nu ska jag börja räkna igen. Men det är skit jobbigt. Jag vill kunna vara smal och äta vad jag vill som alla mina kompisar lyckas med. Varför är det bara jag som ska kämpa? Har gått upp ca 1 kg också. Fan, så typ 6,5 kg kvar tills jag når 60kg. Sen ska jag nog fortsätta lite neråt. Får se då. Har tänkt så här "Jag kan ju släppa lite på maten när crosstrainer kommer" och då har jag såklart börjat slöppa redan nu. Ska inte släppa matvanorna alls. Ska bara äta bättre grejer istället för chokladpudding så blir det morötter, t ex. Ska sluta med all skit, hälsosam mat och lite mat. Nu ska det blir ändring! Och när crosstrainer kommer så ska jag äntligen kunna forma kroppen mer och bygga muskler istället för fett. Nu helvete! Längtar till i sommer, fan vad jag kommer vara snygg!

Kommentarer
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

pizzaaaaaaaaaaaa <3

2009-03-04 @ 11:59:24
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: baby loonia

Usch vad jag hatar sådana här bloggar !!!!!



Var nöjd som du är, motinera mer o småät mindre. Du är bara 15 år, du kommer att gå ner barn/tonårshullet hursomhelst. Njut av livet o passa på att vara barn istället! Good luck !

2009-03-04 @ 12:05:34
URL: http://babyloonia.blogg.se/
Postat av: Irina

Ett par tips från mig som gick ner 20 kg förra året...



1. Motivationen att bli normalviktig måste komma utifrån att man ÄLSKAR sin kropp, inte att man hatar den. När du älskar den vill du inte stoppa i dig en massa gift. Du ska samarbeta MED din kropp, inte göra saker ÅT den. Ni är partners! :-)



2. Kalorier räknas, men resultaten kommer bäst när du drar ner på snabba kolhydrater (socker och stärkelse). Att äta chokladpudding och bröd varje dag till förmån för proteiner (kött, fisk, ägg) och goda fetter (t. ex. avocado och fisk) är inte bra. Fett bränner fett!



Lycka till! Se dig själv som en smal person PÅ FÖRHAND, då lyckas du fortare än du tror att är möjligt. :-)



Kram,



Irina



PS. Så här kändes det när jag gick ner:

http://rosaglasogon.se/2008/10/06/jag-heter-irina-och-jag-ar-en-kolhydrat-addict/

2009-03-04 @ 12:11:35
URL: http://rosaglasogon.se/
Postat av: Miss Piggie

Hej igen! Jag har utmanat dig på mín blogg =)

2009-03-08 @ 14:54:50
URL: http://misspiggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0