vem är jag?

Jag känner mig så jävla ensam, onödig. Varför finns jag? Vad fan gör jag här? Jag har kompisar, massa kompisar. Alla ser mig som den där populära tjejen, det vet jag. Men jag har inga vänner, ingen som alltid finns där, ingen jag alltid kan ringa. Ingen som förstår mig, jag är helt sjukt ensam. Jag håller inte på och försöker få er att tycka synd om mig, jag har det ju bra, egentligen, men det är så här jag känner, måste dela med mig. Jag är bisexuell också, nästan 100% säker, och det är inte helt okej, inte accepterat av mina kompisar, vissa kanske men inte alla. Långt ifrån. Ingen vet att jag tror att jag är det. Ingen känner mig egentligen. Jag vill att alla ska veta, acceptera, jag vill våfa vara mig. Riktiga mig. Folk ser mig som en rik, dryg, självsäker bitch. När jag egentligen inte är rik, visst jag ahr det bra, jag är inte dryg jag är jätte snäll bryr mig, vill finnas där. Jag är extremt osäker, vågar inte vara mig själv. Jag hatar mig själv. Jag är så jävla äcklig. Ingen vet det att jag känner så här, jag är så inte den dom tror.

Kommentarer
Postat av: Anonym

om du är 15 så börjar du väl gymnasiet snart, right?

då kan du ju få börja om från början med nya vänner och ny skola. allt kommer fixa sig ska du se <3 du är värd att bli omtyckt precis som du är.

2009-04-27 @ 21:31:13
URL: http://odliko.blogg.se/
Postat av: Anonym

om du är 15 så börjar du väl gymnasiet snart, right?

då kan du ju få börja om från början med nya vänner och ny skola. allt kommer fixa sig ska du se <3 du är värd att bli omtyckt precis som du är.

2009-04-27 @ 21:31:35
URL: http://odliko.blogg.se/
Postat av: amanda

Du behöver inte ta bort, jag skämms inte.Och det är det som är viktigt.. Skäms inte för din läggning. Ingenting är fel eller rätt. Det finsn ingen "rätt" läggning eller "fel". Jag har nog vetat det rätt länge utan att direkt tänka på det. Men när jag väl förstod det och kom ut med det så tog alla det bra. Det är ingen som har sagt någonting negativt. Om dina vänner/familj verkligen älskar dig så kommer dom att ta det bra! det handlar bara om att våga!

2009-04-27 @ 22:14:41
URL: http://amananda.blogg.se/
Postat av: Jackie

fy vad jag känner igen mig från när jag gick i nian :/ håll ut, säker på att bättre tider väntar dig! finns massvis med folk därute som kan vara dina äkta vänner, det gäller bara att hitta dem.



Men en äkta vän är ju värt väntan, right? :)

2009-04-27 @ 22:40:50
URL: http://hemligheterna.webblogg.se/
Postat av: amanda

nejmen gud, tack så mycket!! :)

2009-04-28 @ 10:38:47
URL: http://amananda.blogg.se/
Postat av: wannaBthin

asså shit de e som att du beskrev mina tankar,om du har anamia.mylava.net så skriv till mig om du vill jag heter wannaBthin

xoxo<3

2009-05-02 @ 23:08:13
Postat av: Miss X

Du behöver inte känna dig ensam! Du har alltid oss! =)

Och tänk på att alla känner som du under perioder! Du är absolut aldrig ensam! Och jag lovar att det blir bättre med tiden! kram!

2009-05-21 @ 23:45:02
URL: http://dontswallow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0