När jag blir hungrig

Usch jag är så jävla äcklig har smällt i mig en hel ben & jerry. 1000 kcal eller nått? Dö! Hatar att vara på landet, hatar påsk hatar att inte gå i skolan. Det är så mycket lättare att inte äta i skolan, för då gör jag saker. Distraherar mig själv. Det går inte annars. Jag gör ingenting, och då börjar jag tänka på mat. Ska börja göra saker så jag inte kan äta när jag tänker på mat så jag glömmer bort det.

1. Läsa viktminsknings bloggar och ProAna bloggar.
2. Ta en dusch, gärna kall då kroppen försöker värma upp sig och man bränner fler kalorier.
3. Bada.
4. Skriva på min berättelse, novell(?).
5. Leta billiga resor online.
6. Plugga.
7. Titta på TV.
8. Ut och springa (ska börja med det nu när det är varmare ute)
9. Städa.
10. Kolla alla mina thinspo bilder.
11. Ta en promenad.
12. Cykla.
13. Rensa min klädkammare
14. Dricka!

Har ni några fler tips?

Kommentarer
Postat av: ebba

Måla naglarna, fila fötterna + smörja in (då måste man sitta still typ en timme så krämen sjunker in annars blir ju golvet kladdigt = kan inte gå till kylen o småäta), raka/vaxa benen, göra en "scraapbook" av ngt slag? Bor man ensam så finns det alltid ngt att städa/tvätta/sortera dessutom...

2009-04-13 @ 08:47:01
URL: http://thelittlethings.blogg.se/
Postat av: ienvy

titta på tv är som du nämnt bra, gärna The hills eller nått annat program med smala tjejer :)

2009-05-03 @ 19:02:19
URL: http://ienvy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0