jag orkar inte

Jag har som två röster i huvudet. Två olika viljor i själen. Jag vill bli smal, jag ska bli smal. Jag älskar mat, älskar laga mat, älskar baka älskar äta. Ser upp till människor som klarat av att gå ner massa kilo och hålla sig där. Ser upp till folk som inte bryr sig om vad andra tycker om dom, som inte bryr sig om deras lår är större än personens brevid. Hälsosama i livet, i hjärtat som unnar sig, som älskar sig själva ändå. Jag vill vara en utav dom människorna, jag vet inte vem jag vill vara mest. ÄLska mig själ eller vara smal. Jag orkar inte med den här kampen. Mat fyller den tomhet jag känner, ensamhet, villrådighet. Jag vill vara lycklig jag vill vara smal. Jag förstår inte varaför vissa människor föds smala, dom kan äta vad dom vill knappt träna och bara vara smala. Jag tränar, kämpar med maten. Ändå är jag fet. Jag klarar det inte, jag orkar inte. Jag är inte så stark som alla tror, jag är svag, extremt svag.

Kommentarer
Postat av: Love

Jag är 157cm (haha, jag vet!) Skriver inte ut min ålder eftersom jag vill vara anonym ;) ... Själv då? :)

2009-04-08 @ 14:23:58
URL: http://onlylove09.blogspot.com
Postat av: Jackie

Vi är alla svaga ibland! Det gäller bara att ta vara på de starka tillfällena, och lära sig vad man ska göra när man känner sig svag. Men det är svårt, jag vet. <3 vad har du för bmi?

2009-04-08 @ 14:29:08
URL: http://hemligheterna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0