Jag kan!

Jag tappade helt motivationen igår och återfick den först nu! Känns jobbigt, tillbaka på ruta 1. Men jag ska ha smala ben och platt mage, jag vet att jag kan. Ingen annan vet därför måste jag bevisa det! Fy fan! Ska aldrig äta mer än storleken på min knutna näve vid ett tillfälle. Då måste väll magen krympa? Och kilona rasa jag sak nå mitt första mål på 60 kg till 12 juni, max 60 kg. Och det är bara stopp nummer 1. Sen fan. Jag kan, jag vet att jag kan. Jag måste bara veta det när alla mina kompisar går till max, eller när dom sitter och tar en glass i solen. Jag kan också göra det men då kommer jag inte bli smal. Och jag ska det. SÅ jag kan strunta i det där. Jag KAN! JAG VET DET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0