dålig dag, ny dag imorgon

äääääääccccckkkkkllllliiiiiiigggggggg, varför akn jag inte sluta äta? Jag tänker att jag måste sluta när ajg äter men jag bara fortsätter äta det är som om min hand och munn inte är kopplade till hjärnan. Min mage gör ont, så full, blä jag vill spyyy, men jag ska inte få nån ätstörning. Det är bara vänta och tänka att det är en ny dag imorgon.

Ska börja planera mina mat dagar. Imorgon:
 
Frukost: -
Lunch: 1 äpple och cola light, 103 kcal
Middag: Vet inte vad än men max 300 kcal ska kanske dricka också så verkligen inte mer är 300 kcal till middag.
Annat: 100 kcal (max) känner mig själv tillräckligt bra för att veta att jag med 99 % chans kommer små äta lite. Kanske popcorn? Men hoppas på utgång istället, då rör jag ju mig iaf....

Kommentarer
Postat av: Anonym

tips! det är bättre att hoppa över middagen än frukosten, dels för att du behöver energin som frukosten ger dig + att du går bort det under dagen. middagen stannar kvar eftersom du sover på natten, det sätter sig bara i kroppen.

2009-04-16 @ 20:37:48
Postat av: amanda

Du fattar väl att du har en ätstörning? :(

Sluta nu! Du är fin som du är. Inse det istället. Var nöjd med dig själv och allt du har, och tänk inte på allt du inte har.

Om du inte vill inse detta, snälla skaffa hjälp. Detta kommer aldrig gå annars. Du kommer sluta upp att leva. Det du håller på med är inget liv, jag vet om någon. Kolla dig i spegeln och se dina fina saker, sluta jämföra dig. Jag vet att detta inte kommer göra dig frisk. Men jag hoppas innerligt att det blir en början på ett LIV. Kram på dig.

2009-05-03 @ 19:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0