tänkte att ni skule veta lite mer om mig :)

ALLMÄNT...
Namn: Kallar mig ju för SkinnyBitch
Piercingar: Navlen :)
Tatueringar: Nepp
Längd: 174cm
Skostorlek: Usch alldeles för stora!
Hårfärg:  Brun
Är du kär i någon:  Nej, tyvärr inte.
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja, gärna New York! Ska flytta dit när jag blir äldre och har pluggat klart.
Tänker du på självmord: Ja, det händer. Men jag kommer inte göra det. Aldrig! Det vore så själviskt.
Tycker andra att du är attraktiv:Vet inte, vuxna tycker jag är "vacker" men söt och snygg får jag väll ibland, men jag tycker inte det.
Vilket shampoo använder du: Olika
Vilken parfym använder du:  Massa för tillfället medn min favorti är Clean Fresh Laundry
Vad är du rädd för:Göra illa mig, bli våldtagen. Att mamma ska komma på att jag dricker. Att ingen tycker om mig. Att jag aldrig kommer ha en bästa vän, att jag aldrig blir smal, att jag aldrig kommer ha nån att älska som älskar mig tillbaka. Att bli gammal, Att bli fattig. Att få dåliga betyg. Att mamma dör. Och massa mer!
Gillar du att tvätta:Vet inte hur man gör...
Gillar du Berg-och-Dalbana: JA:D

SENASTE...
Film du hyrde:Laddar ner! (Senaste heartbreak hotel)
Film du köpte:Laddar ner.
Låten du lyssnade på:Nån på tv
Låten du hade på hjärnan: vet inte
Låten du laddade ner: laddar inte ner så ofta
Personen du ringde: mamma
TV program du tittade på: Family guy
Personen du tänkte på: vet inte

FAVORIT...
Mat:Italienskt! Pasta, kött, kyckling, choklad:D
Låt: Typ alla Kanye West
Sak att göra: äta ( jätte bra va? och komiskt haha)
Sport: Göra eller titta på?
Dryck: Julmust
Kläder: Jeans
Film:Det ändras
Bil: Lamborgini, Hummer, Porsche

ANTAL...
Gånger du varit kär: 1 gång, eller jag vet inte jag gick i 5:an lixom men jag var verkligen kär..
Gånger ditt hjärta brustit: Aldrig
Hjärtan brustit på grund av dej: vet inte, aldrig tror jag.
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Många
Ärr du har på kroppen: Många där också, har en slags hudsjukdom som gör att det kliar jätte mycket...:(

SENASTE...
Bok du läste: Gossip Girl
Personen du fick mail av:
Personen du fick brev av: Ingen aning får inte brev:P
Personen du fick sms av: En tjej i mitt lag
Gången hela din familj åt middag tillsammans:Förra julen?

ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag: Tränat
Var det kul: Ja
Hur tidigt stiger du upp: beror på om det är skola, helg eller träning
Gillar du att slåss: nej!
Vad ska du göra ikväll:Kolla film, packa, försöka sova

Är du seriös: Ja egentligen är jag det, men inte mot mina kompisar och så.
Vad är du allergisk mot: Katter
Var har du ont: Ögonen, huvet, ryggen
Använder du hårspray: ibland
Kan du stå på händer:jätte kort
Favorit serie: 90210, satc, oc, GG

ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: Beror på vad jag är sugen på
Gillar du ketchup: Inte bara ketchup men det är ju gott på hamburgare, men äter inte det längre, det är så mycket socker i.
Är du glad nu: Nej
Var du glad igår: Nej
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Känner och känner, vet en
Vad dansar du till: Jag dansar inte så mycket, gillar det men jag tycker det är pinsamt. Men annars RnB, Hiphop, reagge etc
Stockholm är:vackert, tråkigt, ensamt, bra, litet
Göteborg är: har aldrig varit där
Kan du sjunga: ja
Mer värt än guld: mamma och mina katter och pappa datorn, internet. och bra vänner om jag hade haft några.
Spaghetti eller makaroner: Spagetti
Ett land jag helst vill besöka: USA!
Ska bli skoj:Resa bort
Ska inte bli skoj: Skolan
Sparar till:inget, kan inte spara pengar
Väntar på: sommarn
Pålägg som gäller: skinka
Dagens dryck:cola light, och julmust light

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0