recap

God Morgon! igår gick jätte bra bara ca 650 kcal! Somnade juförsig hungrig men det är ju bra! pLus att man bränner kalorier när man sover, så härligt! Förut åt jag hela tiden. Typ när jag inte hade något att göra åt jag, eller tog ett glas choklad mjölk med stört mycket grädde. Nu KAN jag inte äta när jag vill efter som jag måste hålla mig under 1000 kcal. Vilket är bra, nu äter jag bara när jag är hungrig inte när jag inte har nått att göra. Igår gick jag runt på stan hela dan och köpte presenter och massa skaer till mig själv. En ny digital kamera bla. Så nu kan jag ta bilder på tjocka mig, så jag kan titta tillbaka sen när jag är smal och se vad jag har lyckats med! Idag blir det träning från ca 1-5. Härligt! Och imorgon åker jag iväg och är borta ca 1 vecka. Ska träna galet! Springa, gymma, simma. Längtar. VI hörs när jag kommer hem, så titta in runt den 29. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0