NU JÄVLAR!

Hej! Nu har jag startat min hemliga blogg. Haha! Nej, men jag kommer vara anonym, för att jag inte vill att folk i min omgivning ska veta sånna här saker jag kommer berätta om mig. Den här blogen kommer att fokusera på min drastiska viktnedgång. Men också mina känslor. Kommer ta bilder på min framgång och dokumentera mina dagar, matväg. Alltså, kaloriintag/dag.
Jag kommer från och med imorgon dra ner mitt kaloriintag till 1000 kalorier per dag.

Siffror om mig:

Ålder: 15 år (93:a)
Längd: 174 cm
Vikt: 70 kg
Delmål-vikt: 65kg
Målvikt: 60kg

Har inget direkt datum när jag ska väga 65 eller 60 kg. Vi får helt enkelt se hur det går. Vill inte göra mig själv besviken. Men jag kan inte fasta helt för jag tränar flera gånger i veckan. Så ska gå ner så mycket i vikt som möjligt, så snabbt som möjligt.

Varför jag skriver på den här bloggen är för att jag vill ha någons stöd, någons förståelse. Gärna massa tips om bra hemsidor där man kan se hur mycket kalorier olika saker innehåller och sånt. Tack <3

Kommentarer
Postat av: L O O

Godnatt :D

2008-12-14 @ 23:01:07
URL: http://loem.blogg.se/
Postat av: Ronja

regeln är använd mera än du smäller i dig. sedan kan jag rekomendera viktväktarna. men det är ingen diet det är en livsstil. atkinson tappar man snabbt flera kg men det är typ en omöjlig levnadsvana

2008-12-15 @ 10:15:20
URL: http://storstadskvinna.blogg.se/
Postat av: Anonym

2008-12-15 @ 21:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0