hej då!

Idag blev det 650kcal/1000kcal. Det går faktiskt bra att hålla mig under 1000 gränsen. Eftersom jag kommer träna så mycket när jag är borta så hoppas jag gå ner ännu mer än jag har gjort nu. Nu har jag ju gått ner 0,5 kg per dag hoppas på 0,7 kanske till och med 1kg/dag? Men jag ska ju inte förvänta mig för mycket, men man kan ju alltid hoppas.

Jul är förresten en as dålig högtid. Iallafall om ena ens förälder har rätt bra med pengar och den andra verkligen inte har. Jag kommer lite i kläm lixom. Vill inte köpa för fin present till min pappa så att min present till honom inte är finare än hans till mig. Jaja, fan palar inte med det här mer. Vi kan gå in mer på min famlij och dess problem när jag kommer hem. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0