fan

Jag vet att den här bloggen ska vara nån sort mat blogg, mend et är min blogg och nu kommer jag berätta nått som inte har så mycet att göra med mat. Jag har massa kompisar. Har över 400 kompisar på facebook. Men jag har i princip inga vänner. Jag har ingen jag altid kan ringa. Ingen jag kan prata med. Jag har inte ens nånstans att vara imorgon. Har en klänning men ingen fest. Kanske ska på en. Men vafan vet inte ens om jag år komma och jag vill inte tränga mig på :( HATAR MITT LIV! Jag vill vara smal, vit, blond, blåögd/grönögd ha VÄNNER och nån jag kan prata med. Jag har ingen och jag orkar inte leva så här. Le utåt hela tiden och gråta mig till sömns. Jag orkar verkligen inte. Jag vill att killar ska vilja ha mig, tjejer också, för jag tror jag är bi. Men det vet ingen. Jag vill att folk ska gilla mig. jhasfojwabgrnn

Kommentarer
Postat av: viktoria

Stackare, lider verkligen med dig =( JAg vet precis hur det kan kännas. tro mig. Det enda jag kan säga för att det ska kännas bättre är att det blir bättre. Allt blir bättre när man hittar ett ställe där man känner att man passar in. Det finns sådana ställen överallt. Jag hittade det äntligen när jag började plugga till civilingejör.. innan dess kände jag mig alltid bara felplacerad. Du klarar detta! Ta på dig din klänning imorgon och hitta någonstans där du bara kan festa och vara dig själv.

2008-12-30 @ 21:44:46
URL: http://mittsmalaliv.blogg.se/
Postat av: Miss Piggie

Stackare, det där är aldrig en rolig sits, kände precis likadant i somras nu har det tack och lov ändrats lite grann men .. ja...

Men jag håller med Viktoria, ta på dig din fina klänning, bestäm dig för att ha roligt och gå på den där festen! Jag betvivlar starkt att du inte skulle vara välkommen! Heja och gott nytt år!

2008-12-31 @ 13:42:17
URL: http://misspiggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0