artig=gå upp i vikt

Igår gick bra, förut de faktum att jag var bort bjuden på middag. dom serverade vanlig pasta med köttfärsås. Tog bara en liten portsion men sen lassade dom på mer. Och så vaar det julmust till, vanlig julmust. Usch vilken ångest jag fick, ville bara vara artig så jag åt och drack. Och nu får jag betala för det.  Morgonvikt 69kg. Blä! Gick upp 100g istället för ner. Fan, nu ska jag äta som jag "vanligt" hemma för mamma tillåter inte naturdiet drickorna. Så det får bli det till lunch och så. Men idag ska jag ta lunch till frukost så skippar jag en måltid och kan dricka bara lightläsk på fikan som jag ska på idag. Vi får se hur allt går... Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0