15/12 i kcal

Vad kul att jag redan fått så många läsare! Hoppas det håller i sig. Alltid kul att dkriva när många läser. Men egentligen skriver jag ju mest för att kunna hålla koll på mig själv, och att få skriva av mig.

Idag har varit en skön dag. Började skolan sent och gjorde inte så mycket i skolan.

Så, dagen i kcal då. Har inte ätit middag än, men ska äta samma som frukost.

Frukost: två skinkmackor(fullkorn, proteiner&kärnor) och en cola light; ca 170 kcal.
Lunch: Naturdiet dricka, chokladsmak; 180 kcal.
Snack: Naturdiet bar, chokladsmak; 200 kcal.
Mellanmål: Fullkornsflingor med soyamjölk och en cola light; ca 110 kcal.
Middag: två skinmackor(fullkorn, proteiner&kärnor) och en cola light; ca 170 kcal.

Summa: 830 660/1000.

Känns bra att första dagen gick så lätt! Trodde att det skulle vara mycket svårare. Kommer sen succsesivt att dra ner på max intaget. Men börjar med 1000. Vill ju int egöra det för svårt, mer realistiskt. Kram på er!

Det blev ingen "middag" (21.34)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du ska ju fan inte dricka läsk om du vill gå ner i vikt :S tänk lite.

2008-12-18 @ 16:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0