1000 kcal är mycket!

MItt internet la ner, därför har jag inte kunnat skriva. Igår gick inte lika bra som i måndags det blev ca 900 kcal. Och idag blir det strax under 1000. Det blir så mycket pga av att jag repar hela dagarna, måste ha i mig lite mer annars däckar jag totalt. Men efter imorgon så ska det bli lite mer under 1000. Känns bättre så. Idag åt jag choklad för första gången på 5 månader. Bara lite men det blev ändå ca 400kcal. Jobbigt, det var pga av den som kalorierna gick upp så mycket idag. Har nämligen bara ätit två mackor till frukost, en måltidsersättande dryck till lunch och så blir det yougurt till middag, med lite banan i. Kollar allt i en kalori tabell nu, allt blir så lätt och jag får träna min huvud räkning. Ska väga mig imorgon på morgonen. Nu ska jag äta lite. Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

sluta räkna kilokalorier o sånt. Lev istället.

2008-12-18 @ 02:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0