tänk att ha den känslan när man tittar i spegeln

Just, imorse satte jag på mig jeans (stl 29.........) och ett halv långt linne, brukar alltid ha lite längre. Tittade mig själv i spegeln och bara kände jävla fläskolår! Så drog jag på mig ett längre linne och en kofta på det. Sen på eftermiddagen i en klädes affär testade jag ett par klackskor och gick runt i dom och kände mig för typ så kollade jga i spegeln och mina ben såg så smala ut och så drog jag upp linnet för att se hela låren och dom såg smala ut. Sen nu när jag är hemma är dom lika tjocka igen, jag vet ju att dom är tjocka, men tänk om man kunde ha den känslan varje gång man kollade i speglen. "Fan vad smala mina ben ser ut!!" Snart, snart, snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0