Stadig viktnergång

Morgonvikt 70,1 kg. Känns ändå helt okej. Har gått ner 1,8 kg på en vecka. Det är ändå bra. Jag menar bara om jag klarar av 1 kg/vecka så kommer jag väga 65 kg till 1 juni och 60 kg till 6:e juli. Jag menar, hellre att jag går ner lite långsamt men fortfarande går stadigt ner. För jag pallar inte med att gå upp och ner, bli glad, bli ledsen..  Så jag tror inte jag ska väga mig varje dag. Varannan/ var tredje dag. Måste sluta fokusera på dagsvikten, om jag går upp 200 g eller går ner 300 gram. Det är bättre att jag har en aning om var jag ligger och sen fokuserar på vecko-vikten.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag är 170cm lång väger just nu 72kg.. Maxvikten är den som jag nu gått ner från vilken var 78kg.. Nu ska jag först och främst ner till det jag vägde innan som är 64kg.. minsta jag vägt är 54kg och dit hoppas jag att jag kommer ner sen också.. :)

Jag äter ca 1100-1400 kcal per dag.. ibland blir det lite mer om jag tränar mycket den dagen.. Jag tycker det är ganska svårt att ligga på mindre då jag är rädd att jag ska trycka i mig allt jag hittar under kvällen istället.

Hur ligger du till med längd, vikt, kcal och så?

2010-04-27 @ 21:59:34
URL: http://lunah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0