tillbaka

Nu har jag kommit hem, kom hem imorse. Jag har haft det underbart, blivit brun, slappnat av. Men den dåliga sidan med att slappna av är att jag släppte allt med vad fett och kalori heter. Jag åt glass, pasta, massa pasta, och usch! Det ända halv nyttiga var frukosten, som egentligen var alldeles för stor! Två fullkornsmörgåsar med "low fat white cheese" och en skål low fat yougurt med färska jordgubbar. Gott var det men nyttigt? Jag har haft sån ångest. Har simmat massa för att försöka träna har sprungit på gymmet. Det var sån tur för löpbanden hade inbyggd TV så jag kunde titta på komedi program och inte tänka på att jag sprang. Jävlans tur för då kunde jag springa en jävla massa mer. En gång sprang jag lite för snabbt, för länge för jag fick ont i bröstet, trodde det var sportbh:n som satt för hårt men det var det inte. Det ploppade upp en skylt på maskinen som sa att mitt hjärtslag var för snabbt, så jag saktade ner och stannade en liten stund. Hjärt slaget hade legat på typ 175 eller nått per minut. Är det mycket? Fortsatte iaf springa sen, och det funkade bra.

Vågade tillsult väga mig nu på morgononen(så det blir morgonvikt). Jag var så rädd att jag hade gått på till 72kg eller nått. Men jag har haft en sån jävla tur! Min morgon vikt låg på 68,9 vilket betyder en uppgång på bara 600 gram, det är ju mycket att gå upp men med tanke på vad jag åt i 8 dagar så. Men jag ska köpa naturdiet dricka och bara dricka sånna hela dagarna tills jag går ner till 68kg. Vad tror ni om det?

Kommentarer
Postat av: Miss Piggie

Haha tack ^^;



Och din frukost låter inte särskilt läskig? Gud vad gott med jordgubbar!

2008-12-29 @ 15:07:03
URL: http://misspiggie.blogg.se/
Postat av: viktoria

6 hg är ju inte alls mkt att gå upp med tanke på att du unnat dig god mat och faktiskt tränat. det är ju faktiskt sant att muskler väger mer än fett. så förhoppningsvis är de där 600 grammen enbart muskler;)

2008-12-29 @ 17:28:45
URL: http://mittsmalaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0