68,2

Idag mår jag lite bättre, vilket bara beror på att min morgon vikt var 68,2! Så jag har alltså gått ner allt jag gick upp när jag var borta. Och väger min hittills lägsta vikt! Känns underbart. Nu måste jag bara hitta nånstans att vara ikväll, så kanske allt känns bra?

Gott nytt år förresten. 2009 kommer bli ett bra år. Kommer vara nöjd med min vikt till sommaren så jag kan ha korta shorts och bada med kompisar. Att vara smal kommer föhoppningsvis(och troligtvis) få mig attt känna mig snygg och därför få bättre självförtroende och kanske våga få ihop det med nån kille, eller tjej. Vill verkligen ha ett förhållande. Börjar gymnasiet också och så kan jag få nya vänner och vara mig själv, mig själv som en smal, snygg tjej med långt hår och fina naglar och bra betyg. Det känns bara som att allt kommer bli bättre. Jag menar det kan väll inte bli värre?

Kommentarer
Postat av: Miss Piggie

Heja!

2008-12-31 @ 14:03:23
URL: http://misspiggie.blogg.se/
Postat av: jenny

Gott nytt år :D

2008-12-31 @ 14:07:02
URL: http://menjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0